Twoje Rewelacyjne E-zakupy

Polityka zwrotów TRE.pl

  • W przypadku zwrotu zakupionego towaru w ITSun Sp. z o.o.  prosimy o założenie zgłoszenia poprzez kartę zamówienia  na www.tre.pl lub  mailowo handlowy@itsun.pl

W przypadku zgłoszenia zwrotu towaru ustosunkujemy się niezwłocznie po otrzymaniu kompletnego towaru.

 Paczkę proszę oznaczyć nr zgłoszenia co ułatwi identyfikacje.

 Zwracany towar powinien być zapakowany w taki sposób by nie uległ uszkodzeniu w

trakcie transportu (nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe podczas transportu).

 Zwrot wpłaty za zwracany produkt jest realizowany jest w ten sam sposób jaki została

dokonana płatność za towar.

 Wymagamy by zwracany towar był komplety, czysty, nie nosił śladów

użytkowania czy uszkodzeń.

„Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące

wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia

charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku, gdy konsument zwraca

towar nadmiernie zużyty, uszkodzony lub zniszczony, to sprzedawca ma prawo

obciążyć go kwotą odszkodowania z tego tytułu. Odstąpienie w takim przypadku jest

nadal skuteczne, klient może bez podania przyczyny zwrócić towar nawet zupełnie

zniszczony, a sklep nie może tego zakwestionować. W takiej sytuacji kupujący nie

odzyska jednak sumy równowartości zakupu, kwota zostanie pomniejszona o wartość

zniszczeń.”

 W przypadku przysłania urządzeń brudnych będzie pobierana opłata. za czyszczenie

produktów, czyli usługę nie związaną z ofertą.

Adres do  odesłania Zwrotu :

ITSun Sp. z o.o.
Modlińska 129 lok.U22
03-186 Warszawa
RMA
Tel. +48 226367970
+48 502 221 403
Email: handlowy@itsun.pl