Odstąpienie od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem. Konsument, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem złożenia zamówienia w sklepie tre.pl, może w terminie 14 dni od jej zawarcia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. 

Warunki odstąpienia od umowy i zwrotu towaru:

   1. Termin odstąpienia od umowy sprzedaży  rozpoczyna się od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba (inna niż przewoźnik) weszła w posiadanie zakupionego produktu                          (w przypadku sprzedaży wielu rzeczy – w posiadanie ostatniej z nich), a w przypadku pozostałych umów - od dnia ich zawarcia.

   2. Aby skutecznie odstąpić od umowy  zawartej na odległość, Klient powinien złożyć Sprzedawcy oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu, wystarczające jest wysłanie oświadczenia         przed upływem ustawowego terminu dla w/w czynności. Oświadczenie może zostać złożone za pomocą panelu klienta, wysłane e-mailem na adres: handlowy@tre.pl lub pocztą na adres:          Tremark Sp. z o.o., ul. Modlińska 129/U22, 03-186 Warszawa. Wzór Oświadczenia znajdziesz tutaj.

  3. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpienia od umowy, nada numer RMA zgłoszenia i wskażę proponowany sposób i tryb postępowania przy realizacji zwrotu            (m.in. sposób zwrotu przez kupującego towaru, miejsce przesyłki, itp.).

  4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym m.in. umów:

  • świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę, utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na brak spełnienia warunku zwrotu produktu nowego, nienoszącego śladów użytkowania lub ze względów higienicznych - jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel